Khamis, 30 Oktober 2014

DIY POT KAKTUS "CACTUS"

assalammualaikum
peace be upon on you and you..

aku adalah peminat tegar kaktus "cactus" dan ada pelbagai jenis kaktus yang aku ada untuk dijadikan hiasan di meja ofis, hiasan depan rumah, hiasan dalam bilik.


CARA-CARA PERNJAGAAN KAKTUS

kaktus ni senang je nak jaga korang cume perlu siram seminggu sekali dah cukup.
Tanah kalau boleh masa beli tu tukar la sekali pakai tanah baru, sebab tanah masa beli mesti dah lama dan keras ye dak..




dan tara.... 









1 ulasan:

  1. cantiknyaaa ~~ jarang jumpa cactus yang comel macam nie. Rasa macam nak jugakk jee

    BalasPadam