Sabtu, 8 Disember 2012

Bowler hat fashion-bergaya bersama bowler

peace be upon on you
kawan-kawan mari kita bergaya dengan bowler dikepala.





sekarang trend pakai topi bowler yang tengah naik. kalau korang pergi shopink mall kat patung-patung tu mesti ada bowler hat. senang je nak cari topi macam ni. korang boleh pergi beli dekat bb/sungai wang kat tingkat atas dengan harga RM45 kebawah .. aku syorkan korang beli kat kedai je dari beli kat online yela kadang-kadang ada online shop yang jual bowle hat ni mahal! hikhikhik jadi selamat bershopink

Tiada ulasan:

Catat Ulasan