Jumaat, 31 Ogos 2012

INSTAX CAMERA - saya suka instax saya

Kawan-kawan




Inilah INSTAX CAMERA kesayangan aku, nama dia "BOBO" aku akan gunakan bobo bila aku nak tangkap gambar benda yang aku rasa penting dan semestinya yang bermakna buat aku, yelah nak gunakan bobo ni memang senang tapi bila kodak habis, nak kene kuakan duit, untuk pengetahuan semua kodak untuk camera jenis macam ni berharga RM28/29/30 dan dalam tu cuma ada 10 keping sahaja. bayangkan la takkan nak habiskan tangkap gambar benda yang takde makna kan.

dimana atau kat mana korang boleh dapatkan camera jenis macam ni? dekat kedai camera pun ada jual tapi biasanya mahal aku lebih syorkan korang beli secara online, kadang-kadang benda yang kita survey dari kedai on9 ni lagi mudah kita dapat yang murah, aku pun beli bobo ni secara on9 sahaja, dan terbukti terjamin.


selepas tu boleh la korang kumpul segala gambar tu atau buat mcam aku buat gantung semua kat dalam bilik :) .

kat mana korang boleh dapatkan : JOM TEKAN LINK BAWAH NI

- FOTOPELANGI
LOMOKAKI


3 ulasan:

  1. mahal tak camera ni? i love this camera..really really dlm wishlist kot. :)

    BalasPadam
  2. Hi

    Please check out Saffawati's Blog http://www.facebook.com/saffawati.blog

    I'm also selling Instax cameras and stuffs. And currently we are having a promotion for Instax Films. 10 boxes RM225 only. Free postage. And free one pack of Instax Film Skin (while stock last).

    Email : saffawati@gmail.com
    Twitter : @saffa
    SMS / Whatsapp : 019 2345 240
    BBM Pin : 21E01C01

    Thanks. (:

    BalasPadam
  3. Teringin nak ada sebiji instax camera ni....cute

    BalasPadam