Khamis, 2 Ogos 2012

FAKE BRACES :braces untuk bergaya

kawan-kawan...


BRACES kalau korang nak tau trend sekarang ramai yang menggemari permakaian braces, tapi nak buat braces ni bukan murah tapi mahal cik kak oiii.. makan bebelanje beribu-ribu kos kalau kat klinik swasta tapi kalau yang dapat kat govment tu lain lah kan.

tapi..

sekarang dah ada trend braces tipu atau braces yang hanya dipakai untuk bergaya sahaja kalau dekat indonesia trend ni dah dimulakan dulu  dan harga kat sana lebih murah berbanding dekat malaysia. Mana nak cari blog yang menjual braces ni.. mari layari kat laman http://bracesfaces.blogspot.com 


Add caption
Bebagai pilihan warna yang korang boleh dapatkan dan bentuk :) menarik bukan dan cara permaikaiannya pun sangat mudah.


APA TUNGGU LAGI BERDESUPPPP...... BRACESFACE

2 ulasan:

  1. whoaaa.. cm best je..
    tp sy da pakai yg real cmne? hihikk..
    btw, jemput follow tmpt sy =)

    BalasPadam