Khamis, 19 Julai 2012

KECUAIAN KETIKA MEMANDU

assalammualaikum :) .. ha... mesti ada antara korang yang ada sintom-sintom kecuaian ketika memandu kan, tipu kalau ada yang tak pernah buat benda-benda ni sama ada ketika memandu atau berada dalam kereta semasa dalam perjalanan nak pergi mana-mana pun. contoh : main sms, tak pakai tali pinggang, memandu had laju dan macam-macam lagi. pada semesta 5 lepas aku telah diberi tugasan untuk membuat final projek iklan dan ini adalah kerja kumpulan, satu kumpulan 4 orang. aku nak kongsikan iklan aku yang tajuknya seperti diatas. mari lihat dulu :)


ha ade tak ade tak sintom-sintom yang ada pada korang semasa berada didalam kereta, dalam iklan ni aku ingin menyampaikan pada korang bahawa jangan memandu sambil leka, atau yang berada didalam kereta pulak jangan mengganggu pemandu , dan jangan terlalu mendengar radio dalam keadaan kuat, yelah kalau-kalau terjadi pape orang hone pon kite tak sedar betul tak? sama-sama renungkan
(maaf video ikaln simple)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan