Ahad, 1 Julai 2012

2 years anniversary

i love you

1 JULY 2012 . alhamdulillah genaplah perhubungan antara aku dan ahmad syaffiq selama 2 tahun. siapa sangka aku boleh bertahan selama ini. banyak dugaan yang kami hadapi bersama. sepanjang couple tak mungkin takde gaduh mesti ade kan, sedangakn lidah lagi tergigit apakan pula pasangan yang belum berkahwin hhaha :D. tapi gaduh-gaduh tak lama pastu baik balik, ibarat gaduh ngan adikberadik macam tu lah :). aku sangat gembira dengan adanya dia(syaffiq), die orang yang sangat senang masuk/bergaul, padai buat lawak dan kalu berdua ada jelah. setiap perhubungan mesti ada berangan-angannya kan, aku dengan dia hanya bercadang untuk mengambil masa suai kenal/couple ni sampai 5 tahun je lebih taknak risiko tinggi couple lama-lama ni hihi lebih elok kawin je tapi nak kawin kene fikir masak-masak, kene kukuhkan keadaan masing-masing, lagi aku yang tengah belajar ni perlu habiskan lagi 6 bulan untuk grade :) jadi kemungkinan lepas 5 tahun baru kami langsungkan terus (ceh ceh ceh berangan lebih) kalau ada jodoh aminnn (doa-doakan la ye kawan-kawan) dan hari ini aku sambut "anniversary" aku dengan syaffiq, tapi sambut dekat  sunway jelah. kitaorang banyak menghabiskan masa bersama. rasa seronok bila dapat bual kan benda yang elok :) (walaupun ada gaduh gak sikit tadi hal-hal kecik) tapi nak bermanja je tu tu pasal gaduh. susah nak nengok kitaorang dapat habiskan masa bersama ni sebab masing-masing busy, dia dengan kerjanya dan aku pula masih mengejar menara gading. tapi yang penting hari ini aku sangat gembira :)))))))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan