Jumaat, 29 Jun 2012

melaka ice cream telur berkaki

hai kawan-kawan, tajuk kecik ice cream telur berkaki :) ape tu ape tu(mesti nak tau kan).. hari tu aku sempat jejak kaki kat melaka dah banyak kali pegi melaka tapi baru kali pertama aku jejak di JONKER WALK MELAKA. kat sini terdapat berbagai jenis barangan sama ada yang lama atau baru... sepanjang jalan tu habis juling mata aku nengok barang2 yang unik sangat sangat. tapi aku lebih tertarik pada satu jenis makanan sejuk iaitu ice cream telur berkaki, sangat unik dan comel. rasa die macam jelly2 ice cream, terdapat berbagai jenis perisa yang disediakan apple,stawberry,coklat,tiramitsu,oren banyak lagi, aku tetarik dengan perisa stwberry. superp dan sangat sedap. masa nak balik sempat gak la beli lagi satu perisa nak coklat tapi dah habis jadi tiramitsu menjadi pilihan :) pun sedap. marilah cuba!!!

yummy sedap sangat!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan