Khamis, 9 Februari 2012

usaha end!

hais idaman-idaman tapi , bila la agaknya dapat aku sentuh idaman-idaman aku ni kan. takat pandang je kut hurmm :) takpe-takpe kita try kumpul money sikit-skit usaha sikit jangan harapkan duit mak ayah. bukan apa kalau beli barang dari duit dorang mesti kita tak kesah kalau barang tu letak sana sini, bagi pinjam sana sini. tapi cuba kita try beli pakai duit sendiri ha tau lah nanti jaganya, adik nak sentuh pon boleh kene pukul hhihi :).
berjaya kah aku nak dapatkan idaman-idaman aku untuk tahun ni hurmm.. usaha end come onn!!! hihi :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan