Isnin, 6 Februari 2012

kuala perlis medan makan

pic atas : saya,biha,bby,rolex
pic bawah : anna,biha,bby,rolex
makan-makan di jeti kuala perlis. sebenarnya aku sangat merindui masakkan mama haisss.. plan yang dirancang ini akhirnya menuju ke jeti kuala perlis, kat situ memang banyak sangat medan selera berdekatan dengan laut, menu utama yang aku pilih ialah seafood "UDANG HARIMAU" yang berjaya menarik mata aku sebab besar yummy(masak pedas macam mama masak).. makan punye makan antara paling mahal sekali time nak bayar nak tau siapa? mesti dapat teka kan, ya aku(dalam hati "oh tidakkk") dah lah study diperantauan, duit family bagi hajat dihati nak menyimpan bajet-bajet sikit tapi malang... erkk nak buat macam mana kan terpaksa lah bayar takkan nak mencuci pinggan pulak huhu.. :P sebenarnya kitaorang walaupon stay study sini tpi jarang betul nak dapat keluar jalan-jalan macam ni, selalu rutin dalam rumah je lah, makan masak pun kat rumah :) ni bila dapat keluar sekali sekala juga lah keluarkan duit ni tapi walaupon sekali impak dia besar pulak hurmmm :) . tapi macam mana pun pada hari tu keluar memang best . ditemani dengan kawan-kawan baik cume (omak/angah) je yang takde masa tu, sibuk dengan assgmnt.

gelagat setiap seorang bila dapat makan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan