Selasa, 28 Februari 2012

26/02 my born :)


hai hai korang :) nak update cerita baru untuk dikongsikan hihi :) . pada 26/02 iaitu ahad lepas ialah hari jadi aku yang ke 21 :) . walaupon tiada sambutan,tiada cake tapi aku dikasihkan dengan hadiah :) ingatkan dah besar macam ni tak dapat hadiah, tapi dapat jugak dari seorang ibu yang amat aku kasihi bondaku puan amy, memandangkan aku baru sahaja kehilangan handfone nokia selepas handfone blackberry rosak, jadi mama bawak aku keluar sambil usha handfone2 di kedai, dalam banyak-banyak fone aku tetap berkenan kat handfone lama aku iaitu blackberry, mama suruh pilih sendiri, even kupandang new samsung, new nokia,new sony tapi mata aku hanya terdetik pada hanfone blackberry sahaja, tahlah aku pun tak tau kenapa aku tak boleh nak lari dari blackberry ni hurmm,pilihan sudah dibuat akhirnya keputusan aku ialah mengambil blackberry itu hihi melihat keORIwannya agar aku tidak tertipu lagi, dan akhirnya aku puas hati dan terima kasih pada bondaku puan amy, aku akan hargai pemberian ini dan takkan sekali aku biarkan ianya rosak seperti dulu :) .
from mama
kasihku sayangkku :) pemberian dari BF sebuah lukisan yang dilukis, menggambarkan aku didalamnya, rambut, mata, dan ucapan dibawahnya yang buat aku tersenyum bila memandang lukisan itu. terima kasih buat hasil kerja tangan yang dilukis oleh awak sendiri, idea awak :) sangat comel, menunjukkan gambaran awak terhadap saya dalam tu :) bila nengok je tergelak sendiri tau.
from syaffiq bashir
Pesanan saya : ingin mengucapkan banyak-banyak terima kasih kat family, kawan-kawan, kawan-kawan dari lama facebook,twitter yang sudi memberi ucapan dan ingat pada aku. terima kasih pada semua :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan