Jumaat, 13 Januari 2012

student again



DONE!! IM STUDENT SEM 5

finally sudah hampir dua setengah tahun aku berada di negeri perlis indra kayangan ini, tup tup now sudah 21 la umur aku :) . tahun ni sudah semesta 5 tapi banyak lagi kene baiki antaranya perangai hihihi (jangan kebudak-budakkan sangat) huhu.. dan yang pasti kene lebih fokus dalam pelajaran dont play2 ya. okay selain nak cerita tentang keadaan aku disini yang baik dan tak baik, aku nak update beberapa pic tentang rumah sewa, oleh sebab rumah sewa ni bakal kitaorang stay setahun jadi sudah 3 minggu aku habiskan masa di bilik dan bilik aku sudah aku hiaskan dengan macam-macam idea yang tak seberapa kreatif memandangkan aku duduk bilik sorang jadi ape yang kita nak buat kita buat janji kita happy ye hihi..
tempat untuk aku mencari ilham serta membuat asgmnt then bila rasa nak berangan nengok muke boleh la layan cermin kat tepi tu sambil "hais cermin khimat wajah siapakah yang hihihi" main2 je lah
dinding untuk aku melepaskan rindu aku pada family,kawan2,dan (hihi)
seterusnya ruang untuk almari pakaian dan katil tak perlulah lihat hihi :P . ape yang pasti bila kita tengah belajar otak kita mesti la tenang dengan keadaan bilik yang bersih serta sedap mata aku nak terbang baring bila penat balik kelas yeay..jadi mari kawan kawan pergi belajar dengan GUMBIRA, aku akhiri dengan nyanyi lagu :

kami kumpulan perempuan cumel, cumel sekali..
dia yang cumel, aku yang cumel, dia tidak cumel..
aku yang disini hey hey hey hey
mari bergembira bersama-sama.
semasa belajar di siniiiiiiiiiiiiiiii..............
(mesti taktau rentak die kan ahhaa)
bye2 :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan