Khamis, 8 Disember 2011

kenangan bersama cst production

akhirnya sudah tamat latihan industri aku di tempat yang paling membawa kenangan kepada aku di CST PRODUCTION, the best ever,pengalaman yang tak dapat dilupakan dimana aku belajar serta menimba beberapa ilmu dari mereka mereka.. macam mana nak edit video menggunakan final cut dan banyak lagi aku belajar disini. selain tu dapat mengenali para abang-abang dan kakak yang sangat baik.kat sinilah juga aku mengenal mereka yang bernama en rosli,kak niza,abg2 shahir,rudy baha,abg bidi,abg rudyteng,fahim,kia,ayin,a'a,wan,syamil,faie,zul,hakim,ajib,mim dan ramai lagi...terima kasih

pada hari meeting yang terakhir tah macam mana tak dapat aku tutup sebak nak memberi sedikit sebanyak ucapan terima kasih pada mereka, nak tutup punye tutup sebak tup tup tup meleleh airmata(huwaaaa malunyaaa)
terima kasih pada en roslii raikan majlis perpisahan di REDbox, seronok dapat bos yang sangat baik walaupon aku jarang bercakap ngn die(sebab takut nengok muke die tegas) tapi orangnya sangat baik. pada hari itu kami berkarokei, malu xterkata bila kene nyanyi(sbb suara sumbang) then lastly dorg nyanyi ramai2 tok aku. airmata ni jatuh berderai2 :'( rindunya kt dorang.dapat mengenali orang yang seperti mereka..tapi hari tu abg bidi ngn kia ngn ayien tak datang, rasa kekurangan tak dapat nak salam2 terakhir ngan dorang.





<--di sebelah ni namanya kak niza. kitaorg berdua jelah wanita dalam ofices tu, so ape pon aku share ngn kak niza. teman die g beli barang, cari barang. kak niza orangnya sangat baik dan die dah aku anggap seperti kakak sendiri, dia juga banyak bagi aku nasihat..hais rasa rindu betol bila tak dengar kak niza membebel pasal sampah, pasal kerja :)




ajid , abg rudy, hakim dan abg shahir
zul
faie
wan,min,fahim,akak lina
kepada keluarga di CST PRODUCTION terima kasih banyak banyak sebab menerima saya sebagai pelajar pratikal, terima kasih sebab banyak memberi tunjuk ajar pada end, jasa mu amatlah dihargai dan dikenang, mintak maaf sebab tak pandai memberi ucapan tapi tanda terima kasih itulah yang dapat saya ucapkan pada semua.sekarang saya rindu nak bangun pergi keje, rindu nak dengar suara riuh rendah dalam ofices, rindu nak dengar suara kak niza popetpoppet, rindu nak pergi shoot gedegang ngan abg rudy,fahim kia.. rindu nak kacau abag bidi(pondan tua) nak main lukis2,rindu nak tombok badan fahim ngn kia,rindu nak dengar suara bawel hakim,nak sakat gelak faie ngn zul si kening,wan yang kembung.. ajib yang anti sosial mengadap pc je. saya rindu semuaaaaaaaaaaaaaaaa.. huwaaaa :'( kalau panjang umur,ada jodoh kita jumpa lagi ya. 

3 ulasan:

  1. InsyaAllah.. ade rzki jmpe lagi :)

    BalasPadam
  2. nadya, cmna nk apply LI kat cst ya?

    BalasPadam
  3. faie: ya ade jodoh jumpa lagi..
    faisal: boleh lol hantarkan resume kat cst hihi

    BalasPadam