Khamis, 8 Disember 2011

berambut hitam

black hair
rambut hitam,akhirnya aku mengambil keputusan untuk menghitamkan rambut, sudah terlalu lama aku berambut perang dan hari ini tanggal 8/12 aku membuat kata putus untuk menghitamkan rambut, niat dihati nak perangkan lagi tapi tadi belek punye belek laci abah terjumpa benda ni,abah selalu hitamkan rambut guna benda ni kalau uban die muncul (sory abah end main ambik je nanti end ganti k) apa yang pelik lepas rambut bertukar hitam tetiba je nampak lebat, so pada korang yang nak rambut nampak lebat hitamkanlah hihi..

BSY noni black hair magic ini ialah bahan semulajadi dari biji noni iaitu buah mengkudu ia dapat memberikan kesihatan pada rambut, ia dapat menghitamkan rambut dalam masa 10 minit,dapat mengatasi masalah kelemumur,ianya selamat dan sihat tanpa pewarna rambut serta bahan kimia. cara penggunaannya yang mudah iaitu seperti shampoo, dan dibiarkan selama beberapa minit sahaja.bayangkan lah rambut aku yang perang tu.ceh macam penjual je aku ni, benda ni senang je nak cari, kedai jamu banyak jual. pada makcik pakcik yang beruban tu nak sorok uban macam abah ngan mama selalu buat boleh lah gune BSY shampoo ni :), nak tau lebih lanjut boleh nengok info disini :http://blackhairmagic.blogspot.com/search/label/Product%20Knowledge

Tiada ulasan:

Catat Ulasan