Khamis, 24 November 2011

laporan laporan pratikal

Buku Laporan Latihan Industri/Pratikal
untuk yang sedia maklum sekarunk sudah bau bau bulan DISEMBER bakal menjelma. dan bulan itu jugak lah bakal berakhirnya cerita sejarah aku pratikal di CST PRODUCTION pada 2/12 nanti. semestinya aku sedih :'( (sapsupsap) tapi ape yang pasti ada satu benda bakal memeningkan dan membzkan aku iaitu membuat laporan pratikal, yeah dan itu yang sangat menyeronokkan huwa huwa huwa :P . 
ada satu hari ni mood tengah baik nak buat laporan la katakan,amik laptop,duduk depan pc baru je nak menulis tiba tiba ,buku format pratikal boleh hilang damnnn... potong mood kot wehh huwaaa sangat menyakitkan hati betol la. mana aku letakk!!! adakah kakak aku dah buang masa dia kemas bilik tu??hurmmm muskil..
(sedapkan hati apa kata buat ape yang perlu dulu end) okie dan aku meneruskan kembali membuat laporan :) wee..nak buat folo format internet takot kene reject jadi chill dulu la tanya member-member yang mana leh membantu :) .tapiiiiiiiii... ade ke kawan yang nak share dengan aku??erkk tanda tanya

PESANAN: kepada rakan rakan yang tengah pratikal selamat menjamu mata dengan membuat laporan pratikal, dari saya end :)

1 ulasan:

  1. hahaha , buat laporan mang gilee. tp lao betol2 pokus , 2 3 hari boleh siap. heee

    BalasPadam