Selasa, 18 Oktober 2011

rambut baru saya

CARTA RAMBUT YANG PERNAH BUAT SEBELUM NI
+
NEW HAIR
fringe bangs hair
hai kawan-kawan :) setelah sekian lama aku tak sentuh laman blog ini kerana terlalu bz dengan kerja sampai takde masa nak menulis (ecehh poyos) . kalau korang leh nampak aku memang suke perubahan demi perubahan gaya rambut yang aku buat dan yang terbaru setelah agak sekian lama menyimpan hajat ni maka lahirlah satu lagi gaya rambut yang aku idamkan, sebelum ambil keputusan ubah gaya rambut ni, banyak jugak majalah,research yang aku buat,sampai terpusing kepala nak pilih wat rambut macam mana, hari itu dengan keputusan yang tepat siap siap pergi saloon rambut,walaupon dah ada keputusan nak potong pendek buat gaya bowl hair tapi benda ni pasti terjadi dengan kata kata manis akak nyah tu "adik jangan lah potong pendek,tak lawa nanti,ape kata adik luruskan dulu nengok macam mana" dan aku hanya "erkk baiklah". tup tap tup tap jadilah lurus rambut aku dan tersangat seperti perempuan melayu terakhir awww..akak nyah tu pon cakap"ha kan lawa tak payah potong pon" tapi jauh disudut hati aku,rasatak puas hati sebab terlalu ayu pulak.sambil tersenyum nak pulang akak nyah tu pesan "adik lepas 2 hari baru basuh rambut taw" .
balik je dari rumah dengan pening kepalanya aku, hari pertama tu aku dah cuci rambut,arhh kasi peduli semua kata-kata akak tu. dah hari tu jugak aku buat proses pemotongan rambut sendiri huwahahha
dalam kepala apa yang wajib ada :
1) hairdryer
2) gunting
3) sikat
okies ngamm jadi apa lagi potongggggg.... tapi lepas potong erkk arkk,arghhhhhhhhhhhhhh!!! depan dah macam (PENAN) terlalu pendek kutt..esoknya pergi keje kene ejek la perh lagii hahaha
tapi hari berikutnya aku godeh godeh lagi rambut ni dah akhirnya jadilah seperti rakaman video yang aku nak tu..yeayyyyyyy..





ikutkan hati nak potong rambut pendek depan macam penan tu tapi takot kene ejek pulak huhuhu,
jadi inilah cerita dari saya N NADDYA HASSAN


Tiada ulasan:

Catat Ulasan