Khamis, 27 Oktober 2011

BOLA BOLA BOLA N.9 vs TERENGGANU


LOGO FAM yang kene hack

memandangkan bakal berlansung final bola sepak antara terengganu vs negeri sembilan, harga tiket untuk bola naik RM50 hurrm ..setuju atau tidak??

(nengok dari sudut) SETUJU 
gunakan duit kenaikkan ni dengan bertujuan.. selalunya final ni jangkaan mestilah ada je benda awam yang rosakkan,antaranya:
1. KERUSI
-kalau yang menang dah tentu2 pijak-pijak kerusi,bediri atas tu lompat-lompat happy
-yang kalah pulak,dah bengang kalah,amik kerusi pastu baling,tak pon rosakkan
=tipulah kalu korang tak pernah nampak benda-benda ni terjadi tapi yang buat ni tak semua,segelintir sahaja.
2. SAMPAH/TONG SAMPAH
-yang ni lah sampah gerenti lah penuh,tak kira yang menang atau kalah gerenti sampah tinggalkan,tak pon yang kalah baling botol-botol air, lepas korang balik sape yang tolong kemas kalau bukan tukang sapu
3. FRU
standart final mesti lah wajib ada FRU,yelah kita tau tau je lah ada setengah penonton yang agak keterlaluan perangainya mestilah kene ada FRU (nk ketok2 orang yang melampau2kan perangai hihi)
banyak lagi kegunaannya dengan kenaiikan ni,nak bayar gaji tukang sapu,fru,kerosakkan yang bakal terjadi.tapi itu dari segi setuju kenaikkan harga tiket,okir sekarang dari segi tak bersetuju..

TAK SETUJU
kasihan kat mereka-mereka yang dari negeri yang jauh tu nak bertandang datang
1 . kene fikir duit minyak
2 . duit tol
3 . duit makan
4 . duit penginapan (mana tau ada yang nak tido tak larat nak balik)
5 . duit tiket dan lain-lain

P/S saya : dua-dua ada jawapanya yang tersendiri,tapi kalau dah minat bola lepas tu sanggup menyorak demi negeri tercinta apa salahnya kan,final pulak tu.tapi saya hanya la memberi sedikit pendapat sahaja nanti orang kata "hais budak kecik lagi mana tau pape,pepandai bagi pendapat" hihi :) okies assalammualaikom

Tiada ulasan:

Catat Ulasan