Selasa, 9 Ogos 2011

HAPPY BUFDAY TO MY BOISSS

ALHAMDULILLAH akhirnya cupcake yang aku idamkan untuk bagi kat dia termakbul amin. iaitu cupcake raggae/rasta hihi... okies kenapa dan mengapa aku pilih warna nie, sebab die suke ngn bob marley raggae ,aku pon suke & minat kitaorg sama,music pon sama, dalam cake ni banyak makna antaranya gelang raggae yang kitaorg sering pakai sama2 dan dalam cupcake ni gak ade muke die dan muke aku hihih.. penat juga lah cari kt mana nk order dan makbulkan angan2 ni n akhirnya teringat kwn yang reti buat cupcake so order terus kat die. dan pada korang yang berminat nak buat or order cup cake untuk bf,mama,abah or sesape je leh la usha cup cake die http://www.facebook.com/profile.php?id=533513291 nama dia ayeem tazli :) cup cake yang die buat mmg perfect la beb hihii ckp je korang nk design macam mana ..





<--- HAI bufday boy, happy bufday to you :) yang ke 22 tahun okies dah besar dh awak. makan banyak banyak okies biar gomokk macam badak sembu tau.ritu saya ada bagi awak hadiah tabung kan :) so jangan tak isi duit tau,duit tu penting hihihi buat masa depan, 10 sen pon dah penting ,kalau nampak 5 sen tu pon penting so simpan okies ..

video
ucapan bufday dari saya yang benar elmy nadia :) opss pesanan : if nk dgr kasi off dulu lagu kat bawah tu yeeee hihihi

2 ulasan: