Isnin, 22 Ogos 2011

carta rambutku

carta rambut yang pernah aku buat "inilah mahkota perempuan"
dari rambut asal bermula belah kira dah sekarang belah kanan pendek sederhana 
tahu tak dimana letaknya mahkota perempuan ,di hidungya kaa,di mukanya kah di telinganya kah.. mahkota perempuan terletak di rambutnya selain darenya hihi.. ini yang orang kata lah dan yang aku dengar. okies inilah antara rambut yang pernah hidup di zaman aku,dari yang panjang sampai lah pendek,di setiap rambut memainkan banyak sejarah dan ceritanya yang tersendiri.antara fav rambut aku ialah rambut panjang wevy hais bila lagi nak panjang macam tu kan hais tapi takpe zaman tu dah berubah apa yang penting teruskan maju kehadapan jangan kebelakang okies(ape motif aku open cite ni) mybe rindu rambut aku ahahah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan