Ahad, 3 Julai 2011

jatuh cinta sama KASUT TINGGI

tadi pergi shopink,keperluan yang perlu dicari disini ialah,seluar,baju,kasut,beg tapi ending dia ,beg yang tak dapat sebab lari sangat bajet tadi..
<----- nampak tak pic tu.. OMG sungguh tak sangka bila je try kasut ni terus fall in love ,ni kasut tinggi untuk pengetahuan korang,aku tak berapa minat sangat kasut tinggi antara sebab dan puncanya ialah :
1: aku takot jatuh
2: sakit
3:tak reti nak jalan pakai kasut tinggi
kalau pakai kasut tinggi pon mase pergi rumah orang kawin dan majlis2 tertentu. tapi tah macam mana masa tengah syok cari kasut dan dah pilih kasut,secara kebertulan niat try lah pakai kasut tinggi ni,sebab lawa yelah aku ni suka benda yang vintage,omg nicee sehh kene ngn kaki,try jalan tak rasa sakit lansung. lawaaaaaa nak nak tapi sebab dah lari bajet so tak dapa nak buy kasut ni hais.. (wahai kasut tunggu k nanti mama dah ada duit mama beli k) hihi i love u.. semejak dari kejadian ini aku mula sedar bahawa kasut tinggi terbaikkk (saya nampak seperti model bila digayakan) awww end perasann lagi kaw end :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan