Ahad, 5 Jun 2011

perkahwinan

nasi minyak nasi minyak yummy yummy ... akhirnyaaaa dapat jugak la aku rasa nasi minyak yang dah lama tak rasa . sabtu minggu lepas berlansungnya perkawinan akak saudara aku belah abah,majlis yang pernuh dengan warna MERAH itu berlansung dengan    n bunga bungaan ROS. perhhh romantikk kot ros ros tu :) .. ramai jugak saudara mara sahabat handai yang datang ops.. lupa pulak majlis ni berlansung di JOHO iaitu tempat kelahiran serta tempat mereka, mama dan abah serta kaum kerabat yang mejoriti orang sana hihihihi :) . i love joho, walaupon anak anak mama semua murtad joho org kl  hahaa.. pada majlis turut hadir yassin senario ,satu dialog yang mama cakap kat yassin "eh YASSINN dalam tv bukan main COMOT ko tapi depan depan ensem yek" membuat kan, aku dan jugak saudara family semua tergelak hhihi dan beberapa orang artis lagi yang dijemput oleh abang saudara aku si mat sepah tu huhu :) . aku berbangga mempunyai kaum family seperti ini hihi yelah semua sporting habis,orang suruh menari semua menari,orang suruh melalak semua melalak tapi mase tu mud aku agak kerang sedikit muram ,muram bukan ape penat yelah berape destinasi pulak kan :) . tapi seronok sangat la .. memang adat la orang joho kalu xda lagu lagu zapin,joget lambak tak sah tapi family aku turut serta menari tarian poco-poco habis giler aku nengok dorang menari hihihi :) make me smile bila semua kaun family dapat berkumpul :) ..





okies nilah pelamin yang indah tu :) banyakkan ros ros merah putih dan merah...(hais bila nengok rase dah gatal nak kawin je)





bersama sepupu sepapat,saudara mara, dan adik beradik

kerana video lambt sgt nk upload jadi aku link kan kt FB aku je kalu nk usha video dorang menari http://www.facebook.com/video/video.php?v=171098129617801
k daaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan