Ahad, 3 April 2011

S.H.E iaitu selami hati esz..


yeah nilah filem pendek yang aku lakonkan kat tempat aku study heheh iaitu filem SHE selami hati esz.. korang ingat senang ke nak buat gaya pengKID.. susah tau selamat masa aku kecik memang aku ade gaya tomboy2. lepas tu ingat senang ke nak bercinta ngn pompuan dalam filem ni erkkkkk susah tau, sume susah xmudah seperti berkata2. tapi yang penting kita dah belajar serba sedikit la jadi pelakon pon susah xseperti yang kite nengok kat tv,sapa yang betol2 berminat je boleh aku rase lah, aku minat pon xbanyak suku je.
<<---- nengok pic tu wah wah bukan main lagi kan gaya jantan muke aku buat hakhakhak...
okies cerita ni mengisahkan tentang esz ni punye liku liku hidup die yang penuh dugaan dan cabaran..(cakap banyak xmau)
thanks to SENIOR2 yang banyak mengajar,lepasni dah xdapat jumpe lagi sebab korang sume dah habis study haiss tcare yup yup good luck jugak..
selami lah beb.. yang 3 pelar tu si pembuli aku cis





Tiada ulasan:

Catat Ulasan