Sabtu, 23 April 2011

selamat berCUTI SEMESTER


HALO my sweet blogger .. hihi hai lama sudah tidak meng-UPdate ini blog.. btw skrunk ni musim cuti semester untuk dua bulan bagi IPTA kami hihi. yes aku tau seronok ronok bagi mereka mereka yang bercuti kan kan. tapi bagi yang last sem mesti sedih betol tak... yelah lepas ni mesti rindu ngan pengalam hidup kat tempat study kan. mana tau lepas ni ada yang sambung,ada yang merantau,ada yang bekerja dan ada pula yang TANAM ANGGUR betol tak?? dan bagi aku pula.lepas ni aku kene PRATICAL iaitu latihan industri untuk mencari serba sedikit pengalaman bekerja pula haisss.. tapi cuti ni aku dapat cuti dua minggu sahaja apa pasalll... pasall aku buat short sem, yelah saje je dari GOYANG KAKI kat rumah better buat short sem so senang lah bebad untuk sem akan datang betol tak... lagipun ramai yang nak amik short sem ni tu yang aku pon join hihi..
OPSS...tujuan aku tulis ni nak bagi sikit ucap mengucap ni kepada :
SENIOR-SENIOR yang akan tak jumpa lagi,sory if ada buat salah kat korang,thanks selama ni ada beri serba sedikit tunjuk ajar kat junior junior korang lagi-lagi sem 3 macam kitaorg yang paling nakal,kepala batu cap angin semua ada hihi..
buat KAWAN-KAWAN sekelas sekerabat..buat ADIK ADIK JUNIOR kami yang mereng best semua.buat SENIOR yang akan jumpa, buat KAWAN-KAWAN berlainan cos berlainan bangsa thanks kepada semuaaaa...banyak benda yang kita kogsi bersama,banyak benda yang kita redah bersama.buat KAWAN SERUMAH SESEWA AKU lagi lah thanks selama sama-sama sewel. korang selamat bercuti.cuti-cuti ni ingat ingat sikit kat kawan-kawan okies.. nanti ada masa aku gegar negeri korang dan korang gegar negeri aku okiesss.. buat pembaca lagi laa TERIMASSSS KASIHH SEBAB SUDI MEMBACA :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan