Sabtu, 9 April 2011

KEYLL tanah tumpah darahku

dalam bus muke ku PASRAH,HAPPY,SEDIH dan macam-macam kn kn
okies selepas sahaja menamatkan segala final projek,aku pun pergi la lari cepat2 untuk mendapatkan tiket balik ke negeri kelahiranku,dengan penuh semangat yang ada ni..akhirnya tiket berada di tangan pukul 3:30 hari jumaat, waktu aku g buy tiket tu hari khamis. yeah balik je dari buy tiket terus kemas2 baju sume yang ada,aku bawak 4 beg tuk balik(semangat punye psl) hari tu jugak asgmnt sume aku settlekan, asgmnt cik din lukisan sume aku habiskan hari tu jugak dan masa itu jugak semangat ni wehh..report tuk kelas cik mizi pon sttle,tup tup tup aku dapat berita yang last final projek cik zam member aku xsetlekan lagi HALAMAKKKK ku pikirkan video sudah ada,TIDAKKKKKK then dapat tau isnin lak kene hanta mak ai xmak ai..macam mana tu wehh (aku elmy nadia binti mohd dol bahar TAK NAK KENE REPEATTT WEHH) if dorang sanggup aku memang tak sanggup :'( aku terus berlari ke tepi sudut sambil menangis-nangis (isk isk isk...) aku nk buat macam mana wehh,tiket aku dah buy so nak xnak aku buat keje sorg je nnti tu pon if lect tu nak bagi la buat,aku lah camera WOMAN,jaga boo mic,jaga moniter,jaga lighting dan macam2 .... hurmm chill end chiilll...
NOW dah sampai KL pon so nak xnak kite buat benda yang patut dulu kat umah ni,okiessssssssssssss grrr

Tiada ulasan:

Catat Ulasan