Sabtu, 30 April 2011

berkayuh dan kayuh lagi

helo im again.. okies berkayuh,berbasikal,berkocak hihihihi :D tu semua antara stamina untuk pegerakkan kaki.. orang kata bersenam ni bagus kan .. yups saya bersetuju dengan kata-kata itu.. memang bersenam ni bagus disamping itu dapat mengeluarkan peluh peluh yang dah lama tak keluar asik teperap je hihi :).. akhirnya balik dari study la baru sempat aku berkayuh tau tak. sebab kat sana cuaca tidak mengizinkan aku berkayuh hihihi (panas tu pasal la) sambil berkayuh sempat menyempat suruh adik snapkan pic.. bukan untuk tayangan basikal tu hihihi .. okies mybe ada setengah orang kata WHAT FIXIE!! alaaaa ikut trend je nih!! yup mybe ada yang bertanggapan macam tu(sebab aku pon pernah kata macam ni) memang tak dinafikan sekarunk musim budak berkayuh FIXIE .. tapi tak cuba kita tak tahu kan kan.. sekali cuba wahh nice beb.. kaki pon jadi cantik je huwaaahahahahah :D .. pada mulanya fixie ni kepunyaan kakak yang diberi hadiah oleh bf die. tapi tau tau je lah kakak aku bukan mint sangat. so jatuh ke tangan adik adik sudah ... 
cerita dulu, kalau korang nak tahu aku pon tak minat benda benda ni.. lagi lagi masa dapat tahu BF aku beli..grrrrr bukan main geram + mara kat die, yelah bagi aku ni trend .. tapi die jawab no i nak bersenam la bb.. so mara mara gak akhirnya biarkanlah janji dia happy, dan sekarunk aku pulak terejebak.. BUKAN KERANA TREND OKIES.. dah lama tak naik basikal so cube punye cube toikk melekatt..sambil sambil tu boleh hirup udara nyaman,takpon serching2 la sikit(erti kata lain usha2) wakakkaa nakal tak :P. okies la kawan kawan sampai sini je nanti sambung cerita lain k. nah beberapa pic pic untuk tantapan korang..

nengok tu perut aku mak ai tak mak aii.. haiss kenapalah perempuan sekarunk buncit kan kan :P .. nak hilangkan berkayuh la perh lagi kan kan.. sebelum berangkat ke destinasi meh snap beberapa pic. sebelum bergerak mesti buat ada perancangan dan persiapan diri yee kawan kawan,metal itu penting.. baik baik di bukit selamat aku punye ada break jadi selamat sikit(sebab penah jatuh sebelum ni yang xde break) so ikut suke mana yang pro taknak pakai break ikut suke jatuh bukan saya punye diri anda anda dan anda jadi renung-renungkan lah okies :) .isi air penuh penuh tau,makan secukupnya dan ayuhh begerak...


mari mulakan perjalanana  tapi jangan lupa baca bISMILAH dulu okies kawan kawan.. baru lah perjalanan kita diberkati dan hati hati ketika berkayuh


<<---- OMG OMG kereta idaman la beb kasi kejarrrrrrrr

Tiada ulasan:

Catat Ulasan