Sabtu, 30 April 2011

berjalan jalan

suatu pagi mama bukak pintu bilik terus cakap " anak anak bangun nak kluar tak?? kata nak beli charger laptop" dengar je ayat tu, aku end terus bangun dan mencapai tuale hihihi alang-alang nak beli charger mesti mama bagi duit lebih sambil tu ape lagi kan kita SHOPINK hihihi :P . mula mula kami menuju ke kedai makan la apa lagi lapar beb perut ni.. lepas tu mama abah jatuhkan aku dan adik di bunkit bintang .. horayyy terus pergi ke low yat.. macam-macam mata aku nampk. HANDFONE,IPAD,PSP arggggggggghhhhhhhhhhh nak semua kalu boleh. NAK NAK NAK NAK!!!!!!!! itu je aku mampu cakap.. ramai orang kata aku kurus,tapi tok pengetahuan korang sekuris,selidi,sekeding-keding aku ni,aku kuat makan tau tak.. tapi pas makan takkan habis hahaha :P .. masa kitaorg kua ni bape round pulak aku telan macam-macam.




haha nengok mula mula makan nasi lemak kat kedai kawan kakak dan abang abang aku.. hurmm yum yum lama tau tak tak makan bersama-sama mama dan abah kat luar



lepas je mama turunkan. terus berlari lari pergi pavi
makan kat OLD TOWN pelahap asam laksa dia bersama air rootbear.
perhh air rootbear lagi better dari rootbear A&W serius sebab tu aku suke sangat minum kat sini



lastly makan ROTI kat pretzel kt area bb.dh macam jalan jalan cari makan je aku ni kan haha :P
tapi roti dir memang sedap pon .. sebenarnya banyak lagi makanan makanan yang aku pelahap,cume tak sempat nak snap pic dah telah hihi :P so macam mana ada ke yang berkenan lagi ngn gurl kuat makan mcm aku ni hihihi ......
urmm korang pernah tak makan telur berherba... hihihi mesti ade yang pelik dan tak kan... BTW telur herba tu FAV aku nyum nyum .. kedai cina banyak jual.. ala kat bb pon banyak try la okiess sedapp.. tapi lain orang lain lidah kan kan kan :) sampai berjumpa dengan cerita seterusnya .. kiss tok korang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan