Isnin, 14 Februari 2011

video

magic my best ever fwen hehe miss omak .. smalam mkn2 kat singgah rasa then sambil tunggu makanan kami siap,mcm2 cerita kitaorg open smalam ahha tp mejoriti cerita more pada face hahaha ni antara contohnya lidah korg tu cube korg stay depan cermin then korang kluarkan dan simpan bibir bawah korg nnti jadilah mcm bibir jugak heheh nama die ni siti aida hehe cumel orangnya mcm kungfu panda hehe kan kan kan


video
part 1
video
                                                                         part 2
  TIDO TIDO TIDO TIDO Grgghhhh....
keje aku mmg suke kacau orang huhuhu suke giler aku kalu sakat member aku ni. time ni kitaorang teman ana yang sakit kaki acident moto selamat xsempat rakam die punye nangis. si member ak sorg ni lak omak keje die tido je tau hais panas btol aku .jadi aku pon ape lagi merakam la muke2 die yang tgh syok tidur. ak pantang btol orang tdo time magrib jadi syaitan2 sume lari cabut bila dgr bunyi azan tp kali ni ak la  jadi pengacau sbb geram ak die tdo time azan amik ko ,kacau punye kacau ha sampai la die xdpt nk lelapkan mata lg ehhe.. susah tau nk buat. si omak ni comel geram ngn pipi die nengok la time die tdo tu bkn main lagi mulut die hehe.. die paling penakot diantara kawan2 yang aku ad so ak mmg seronok ronok kalu kacau die heheh :) p/s : hai omak sory la kalu ko rase xseronok ngn ak tp nk wat mcm mana dh aku suke kacau ko kn kn tanpa ak agak2 happy x korg.
hahah time ni habis terbelit lidah aku b.i pon melalut wkakakaka :D 
so buat golongan yang baru je nk mengenali aku
nilah aku huhu yang suke buat kacau, gurau, gelak2 je aku tau hehe tp bila serius ak serius la hehe tp bila xserius datang giler yang melampau2 habis la hehehe sampai ade satu tahap kejum btol hehe
p/s : to all kawan2 jangan tido petang tau nnti kalu kene sampuk sape nk bantu, jadi cari lah kawan yang suke kacau org mcm sy ni hehe peace no war

Tiada ulasan:

Catat Ulasan