Sabtu, 8 Januari 2011

fly away



orang bilang duit susah mau cari .. ak memang sokong seratus peratus ayat tu. bila dh dapat bukan main seronok ronok dlm gengaman ad banyak duit bak kata org nk beli ape pon ckp je..then kalu nk g mana je wah bukan main on je hehe :) tp tu sume bila time muke berduit, tp berbalik pada cite muke xde duit pulak. hais kalu diajak makan pasti kepala bergeleng2 xnk kononnya diet(itu sume ALASAN) pastu mulalah jual baju,kasut,stok barang2 umah mulalah hidup acara BUNTIL wakakak :D hais mcm2 lumrah betol..

berbalik kepada ceritera aku pula hais duit yg aku dapat ak sendiri xtau ak beli ape sampai account menunjukkan carta minimum wakakka :D mybe kete ak wat hal eh silap SUPEERBIKE aku yg wat hal ehhe..
dan mcm2 brg umah serta jalan ak menggunakan duit hehe selamat aku masih mempunyai keluarga yang tersayang ahha .. dan baru2 ini juga ak kehilangan hampir RM3++ duit aku melayang serta biskut famous amos ak jua kempunan ak .. yang tertinggal dlm trend (sapelah mahluk yg bertuah dapat) hurm lupakan lupakan

2 ulasan: