Khamis, 30 Disember 2010

sampai KL n ceritera teksi

new year punye pasal aku sanggup sakit2 pinggang naik bas nk turun tmpt ak punye psl kn kn hahahaha...perhh tp yang xtahan masa kawan2 aku hanta g naik bus leh lak dorh nangis2 haiss sedih gua nengok beb chill la aku g kejup je hari isnin dh balik heheh xmo nangis2 k.. to bby haiss aku tau kalu dlm kete je mesti kitaorg bergaduh2 ,ko xde tmpt nk bergaduh ek g gaduh ngn anna,biha n omak k hehe alalalla so gediks la ko ni wahai adikku ahha... masa ak nk g die tarik2 beg ak hehe shaduu betol sampai ak pon xnk nengok korg hanta aku time tu. xpe xpe nnti ak bawakkn oleh2 utuk korg k hehe....(padahal bawak pesanan yg dorg nk tu haha)

ceritera TEKSI

ok masa pagi tu ak sampai pukul 4 lebih ,masa aku turun je dr bus haiss banyak betol teksi2 yg nk cr penumpang, tpi yang ak kesiannya kenape ek kebanyakkan pemandu teksi mesti pakcik2 perhh bapak sadih aku nengok..ye r dorg kn dh tua ape xde ke anak2 yang dh besar.. korg nengoklah bertapa bertanggungjawabnya dorg weh sampai kejar2 org nk penumpang nk bg anak bini makan.. sian doe kalulah tu ayah aku..aku pon xsanggup melihatnya haiss.. aku rase mcm nk tolong tp disebabkan ak xnaik teksi aku tunggu abg aku so IM sory to pakcik2 sbb sy xnaik teksi lol..lagi satu ak xsuke nengok orang2 tua naik bus nnti ak sedih sbb kesiann doe bawak beg berat2 g jauh2 perh sedih kott.. to all of u yg mempunyai orang tua hargailah mereka dan jgn lupakan mereka atau maki2 mereka kerana mereka yg membesarkan kita dan mereka juga yg mencari rezeki utk kite okies :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan