Selasa, 21 Disember 2010

rindu sama dia

 ahmad syaffiq bin bashir,saya rindu sama awak sgt sgt sgt hehe :P . saya nak balik KL jumpa awakkkk , SAYANG AWAK .. awak dh berubah terima kasih sebab jadi mcm dulu balik,awak dh baik balik, mcm ni la syaffiq saya yang saya kenal dulu hehe.. awk tau x setiap hari rase nk pukul pukul awak hahaha geram grrrrrr . nengok tu muke die <<--- xbersalah lansung.

btw nila syaffiq sy hehe (malu lak) die la BF sy,die kalu ak mara muke xpernh bersalah, and die xpernah tunjuk serius die,kalu kene mara pon still main2 lg haisss.. wahai kaw yg xcomel lg xkacak nii..kau rindu ak xxxxx hehehhe :P dush dush dush.. bila lagi bleh gadush2 ngn kaww nii , bile lgi bleh tarik2 rambut kaww ni hais hehe bluwekkkk :P

setelah beberapa bulan akhirnya aku dh mula paham dengan sikap kaw wahai syaffiq hehe :D

arghhhhh rindu laaaaa

3 ulasan:

  1. nama ex aku pun syafiqq . tggal kenangan . ceh sweet habes

    BalasPadam
  2. hahahah bluwekkkk :P
    ni syaffiq bf aku hehe :P
    ko skrunk ad bf bru kn

    BalasPadam
  3. syafiq ex aku tu aku taksuka langsung :)selamat syafiq kau bess :) ha ah bf bf baru dah .hehe

    BalasPadam