Ahad, 5 Disember 2010

pendaftaran new sem huwahuwa...

haha muke selenge
hehe aku dh selamat tiba di negeri tempat ak belajar di perlis indra kayangang huhuhu jauh bukan.. tau dh tp kalu study jauh mana pon bebaloi lah dapat gak rasa cara hidup orang2 lain kn.
ok tadi pagi ak bukan main ligat nk bangun ahaha mcm nk g class padahal nk berdaftar je huhuh cube nengok pic kt sebelah tu / atas ni
hehe aku bangun paling lambt n paling cepat sekali siap antara kawan2 aku tu huhu.. mase siap2 tu dh pakai baju kemeja tapi bila kawan aku coll cakap daftar kat dewan cepat2 tukar baju yela jadi baik sikit pakai baju kurung kn kn :)
pagi tu aku relex je ngn baju kurung n kasut kung fu dengan xpakai stokin , padahal aku mmg sarung stokin tp member ak xpakai jadi aku pon malas la nk pakai. tapi xbole bla sampai je sana lect tu ckp "SAPA YANG XPAKAI STOKIN JANGAN DAFTAR MASUK" wakakaka belom sempat die chek aku punye ,ak dh lari dh wakakaka :D kawan ak siap gelak2kn dh sbb dh pesan awal2 dr kt umah lgi. ni kess ikot geng r DEGIL hahaa..
tapi akhirnya hasil usaha pertolongan ATOM bf kepada BBY yang belikan kitaorg stokin ,akhirnya dapat gak la new stokin haha :D dah dpt gak daftar yahuuu seronokk..


ptg tu ape lagi utk mehilangkan rase tekanan kami semua g jalan2 dengan hanya memakai baju kurung hahha ak n the geng nampak satu tempat karokei baru saje cube2 wah seronok sehh huhhuhu ..
thanks kawan2 hilangkan 10sion saya i love u'll termasuk yg rajin baca blog ak ni hehe 

4 ulasan: