Sabtu, 18 Disember 2010

my NEW FAMILY

FAMILY AKU
mari mari saya memperkenalkan anda pada teman2 seakrab aku dekat PERLIS hehe ni la keluarga aku disana.. yang banyak membantu aku ,membuatkan ak happy ni la dorang. yang pakai tudung tu angah/OMAK lebih mersa dikenali begitu,yang baju purple anna coi,yg tgh fatin nabiha,dan yng kanan bby/atiqa .aku xkn korg xcam2 kot heheh :) . hurm 4 dr kami iaitu angah,biha,aku dan bby sama jabatan ttp bby budak animation aku,biha n angah budak filem study.. ana pula bisness hehe inila fmily ak yg sewel2 kesemuanya.. memandangkan biha lagak gaya seperti kakak sebab ramai yg takot ngn die jadi die la anak sulung,second pula angah sbb cara pembawakkan nya seperti anak ke-2. ana pula ke tiga dan aku keempat nakal xnakal dan sering dibuli sama bby last.. ana dan bby sering berkomplot buat pasl ngn aku hahaha. tapi xpe kami happy bersama2 hahaa :P dimana ad dorg disitu ad aku,dimana ad ak disitu ad dorg ehhehe luv my familyy muahhh

2 ulasan: