Khamis, 25 November 2010

menitis lagi sekali malam ni..

isk isk isk ... lap lap lap (jangan la jatuh lagi) isk isk sik
sebenarnya hari ni aku nk lepak sangat ngn kau nak jumpe kau, dh lama aku xjumpe kau kn.. balik dari tolong mama dengan exitednya aku mandi ,kalu x aku slalu terus tdo tapi sebab dh janji nk jumpe ak mandi , bersiap-siap pakai baju,pakai bedak,wangi2 dh. aku mcj ko dgn semangat nk tau ko kat mana?? ak dh nk gerak nk amik.. 
mcj : syg kt mana??
dia: kt mamak dgn mama..
mcj:nk jumpa x ??
dia:besok bleh..
WTFISHHHH aku dh siap kotttt wehhhh .. terus xtercakap ak suara nangis  dh nk kua.mata dah mengalir, kn aku dh ckp ngn die esk ak nk meet kwn sek lama.. smalam bila berjanji semua ok itu ok ini ok. tapi ape ni saat yg dinanti2 xok pulak,lepas tu bkn nk pujok ckp sory ke ape terus diam dr mcj tu ... 
ye sy rock,sy kasar,suara pon serak tapi mmg btol sy cengeng kuat nangis sekian tq

Tiada ulasan:

Catat Ulasan