Isnin, 22 November 2010

JB oh JB

RAYA HAJI


horay seronok raya haji ,tahun ni beraya di johor lagi,dimana tumpah darah ibubapaku.tapi yang lebih menyeronokkan sepanjang hari raya haji,serta korban lembu2 berlansung aku boleh overdoss tdo ,bangun tdo bangun tdo mcm xde func-tion je aku kt umah atok, BTW terasa rindu sama atok,atok oh atok balik JB banyak lak story mory psl MR/MRS HANTU aku dgr hais tapi ape2 pon terbaik wokk..


201110 MOVIE+RONDA KOTA JB


hari berikutnya disana aku keluar jalan-jalan sambil tu jumpa lah kawan2 sesewel aku yang stay sana
BBY,ANNACOI, kitaorg g J.TERBRAU. mula-mula sampai mata dah cari tempat nk makan2 nyum2 yummy lapar ceit padahal sebelum nk gerak mak aku dh masakkan bukan main sedap lagi tapi kes lambt bangun punya pasal xsempat jamah masakkan mama , IM SORY MAMA






kami perkena chicken rice bukan sekadar nasi ayam hasil idea bby yang nk makan benda tu ..perh telan habis aku membuncit la lagi ahahha 
<<-- nengok tu habis licin kan ahhaa




selepas makan2 kami pon beredar ape lagi cari tiket nengok HARRY POTTER terbaik la kawan2 g la nengok kalu xcaya tapi hurm sedih2 sicumel ak erkkk erkkk ,nk cerita sikit haha BTW ak pantang nengok wayang cerita xlawak akn jadi lawak dalam tu aku buat ahaha habis pecah perut kawan2 aku berguling2 gelak haha sory beb FOCUS balik nengok...
lepas habis penat jalan kat situ kitaorg pon beredar g SS iaitu singgah selalu lepaking la jawabnya haha


antara koleksi pic:





Tiada ulasan:

Catat Ulasan