Ahad, 14 November 2010

131110 yeah


smalam 131110
aku jumpe dengan dua orang kawan baik aku time sek dulu
ODAH & DEKLON seronok betol enjoys ngn korg smalam..sory sebab aku lambat sikit ye la dah la xreti bawak kete ,lesen pon xde kan mcm mana la ak nk drive hahaa,n btw thanks to mybro awin yang hanta kitaorg kat LRT PUTRA,padahal ak dah lupa cara2 naik pengangkutan awam sebab dah agak lama xnaik kan.

pada hari itu jugak aku sempat jumpe dengan kawan kt johor aku yang study kat KL JACK n DAUS ak kenal dorg ni dari adel czn kesayangan aku :P

dalam pada itu aku turut ditemanni oleh adik ak MYRADORA


*kami singgah dimcm2 jenis kedai sambil2 usha lah haha
dlm pada kisah ak singgah COTTON ON ad mamat ni kantoi lak mencuri ha amik ko kene dh belasah...


ape2 pon to all members
p/s: jgn jadi pencurik yee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan